ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ / ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
1. Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): « ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»
2. Ημερομηνίες Παράδοσης
Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (1 - 3 εργάσιμες). Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία(5 εργάσιμες μέρες). Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε πόλη της Ελλάδος και παραγγείλετε έως τις 15:00 την Τρίτη θα παραλάβετε την Τετάρτη το αργότερο Πέμπτη, ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές και χωριά θα παραλάβετε τη Δευτέρα - Τρίτη. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους εορτών, ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών ή πανδημίας και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
3. Έξοδα Αποστολής
Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1,5 €.
4. Διάφορα
Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτη. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Αυτές οι περιοχές μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία .
Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το Gspot club δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη ανάλογα με τον τιμοκατάλογο της μεταφορικής που εσείς επιλέξατε.
5. Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 8.000 προϊόντα που εκθέτουμε στο κατάστημα (και σύντομα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα) υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.